Pracovníci recepce, podatelny a telefonní Ústředny odboru organizačního - pracovníci recepce, podatelny a telefonní Ústředny Cheb
Název profese | Pracovníci recepce, podatelny a telefonní Ústředny odboru organizačního - pracovníci recepce, podatelny a telefonní Ústředny |
Místo výkonu práce | Cheb |
Přidáno | 26.4.2024 |
Zaměstnavatel | Město Cheb |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.6.2024 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67049584 |
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.
Druh práce: pracovníci recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 8
Místo výkonu práce: město Cheb
Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dle dohody
Délka pracovního poměru: 1 rok s možností změny na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:00-17:00 h, Út+Čt 7:00-15:00 h, Pá 7:30-14:00 h.
Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší.
Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce
- praxe v územní samosprávě.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání po skončení zkušební doby (při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru organizačního Lenka Býnová, tel. 354 440 669, e-mail bynova@cheb.cz nebo vedoucí organizačního oddělení Jaroslava Procházková, tel. 354 440 670, e-mail: prochazkovaj@cheb.cz.
Lhůta pro podání žádostí: 13. 5. 2024 do 10,00 hodin, žádosti doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání žádosti: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Pohovory proběhnou dne 16. 5. 2024 od 8.30 hodin. Místo konání bude upřesněno.
Další nabídky práce Cheb
Kontaktní údaje
Mzda
od 24000 Kč do 33000 Kč |
Strážníci Městské policie - psovodi-Cheb
Pracovníci recepce, podatelny a telefonní Ústředny odboru organizačního - pracovníci recepce, podatelny a telefonní Ústředny
Úředníci odboru finančního - úředníci oddělení místních poplatků odboru finančního-Cheb
Úředníci odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředníci - sociální pracovníci (oddělení sociálně-právní ochrany dětí)-Cheb
Žádná podobná místa