Název profese Asistent/ka
Místo výkonu práce Jihlava
Přidáno 1.3.2024


Zaměstnavatel WebRex s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 20
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 28.2.2024
Počet míst 1
Reference 67032201

Požadavky
- Zkušenost s informačními technologiemi: Máte pevný základ a zkušenosti v IT, což vám umožní efektivně spravovat a podporovat naše technologické požadavky.znalosti z prostředí vývoje digitálních řešení velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- Zkušenost se sociálními sítěmi: Jste obeznámeni s různými sociálními médii a můžete je efektivně využívat pro podporu naší firmy a komunikaci se zákazníky.
- Administrativní zkušenost: Máte zkušenosti s kancelářskou administrativou a dokážete efektivně organizovat a prioritizovat vaše úkoly.
- Příjemné vystupování: Váš profesionální a přátelský přístup vám umožní budovat a udržovat pozitivní vztahy s našimi zákazníky a kolegy.

Náplň práce
- Správa helpdesku a podpory pro zákazníky: Jste první kontaktní bod pro naše zákazníky, když potřebují pomoc nebo informace. Vaším úkolem bude zajištění hladkého chodu našeho helpdesku a zajištění, aby byly všechny dotazy zákazníků vyřešeny rychle a efektivně; koordinace malého obchodně-projektového týmu
- Administrativní podpora obchodního týmu: Správa dokumentů po přípravu prezentací a zpráv.samostatné vedení projektů
- Komunikace se zákazníky: Vaše komunikativní dovednosti vám umožní efektivně komunikovat zákaznické požadavky, ať už písemně nebo ústně a zajišťovat, že jsou spokojeni s našimi službami.
- Správa hostingových služeb: Očekáváme, že budete mít přehled o našich hostingových produktech a službách a budete schopni spravovat a monitorovat naše hostingové služby.
- Podpora při přípravě a správě marketingových akcí: Budete klíčovým hráčem v našem marketingovém týmu, pomáhat s organizací a správou různých marketingových iniciativ a kampaní. Správa sociálních sítí.
- Vyřizování korespondence a zajišťování administrativy: Budete zodpovědní za vyřizování všech formátů korespondence a zajištění hladkého chodu kancelářské administrativy.

Benefity
+ Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
+ Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj.
+ Přátelský a podporující tým.
+ Moderní pracovní prostředí.
+ Občerstvení zdarma (káva, čaj, Sodastream)
+ Tankování se slevou 21 % pro soukromé účely
+ 3 sick days
+ Příspěvek na oběd
+ Firemní akce (bowling, střelnice apod.)

První kontakt telefonicky nebo e-mailem.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Jihlava

Jihlava
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Jihlava
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Jihlava
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Jihlava
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Jihlava
Advantage Consulting, s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Mzda

od 30000 do 45000

Žádná podobná místa


Volné pracovní místo Asistent/ka je vystaveno v regionu Jihlava .
Nahlásit chybu