Název profese Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad
Místo výkonu práce Rajhrad
Přidáno 22.5.2025


Zaměstnavatel SMERO, spol. s r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.7.2025
Počet míst 1
Reference 67156101

První kontakt e-mailem.
Vhodné i pro OZP/OZZ

Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad

Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.

Přijmeme administrativního pracovníka operativního nákupu. Hledáme zodpovědného člověka, kde praxe v oboru není podmínkou, ale výhodou. Člověka, který dobře reaguje na změny, protože trh se v čase také mění.
Zaučení probíhá dle adaptačního plánu. Ke všem standardním procesům existují metodiky, dle kterých probíhá učení se a práce v našem interním systému. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný od 1.7.2025.

Jaká bude vaše pracovní náplň:
- Tvorba dodacího listu přijatého (zdroj pro skladovou příjemku), dle potřeby částečná komunikace se skladem.
- Evidence nákupních faktur v našem ERP systému QI, dle potřeby částečná komunikace s účtárnou a dodavateli.
- Dle potřeby částečné řešení reklamací směrem k dodavateli.
- Plnění úkolů v rámci oddělení a administrativa s tím spojená (korespondence, podklady pro statistiky, reporty atd.).

Co očekáváme:
- Schopnost rychle a efektivně řešit problémy.
- Schopnost jednat s lidmi (interní/externí komunikace)
- Samostatnost, spolehlivost a logické myšlení
- Ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
- Práce na PC + MS Office (převážně - Outlook, Teams, Excel)

Co nabízíme:
- SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a plný úvazek.
- Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč/pracovní den).
- Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
- 5 týdnů dovolené a volné víkendy.
- Zaměstnanecké slevy na zboží.
- Kartu do obchodního řetězce.
- Stanete se součástí expandující firmy, kde je rozvoj přirozenou součástí firemní filozofie.

V případě vašeho zájmu zašlete e-mail.

Do předmětu e-mailu napište název pozice "Administrativní pracovník nákupního oddělení Rajhrad"
Kontaktní osoba: Lenka Prokešová e-mail: prokesova.l@smero.cz

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Brno-venkov

Brno-venkov
37400 - 39800 Kč za měsíc
Personal fabric - agentura práce a.s.
Brno-venkov
40000 - 70000 Kč za měsíc
Blue Shine s.r.o.
Brno-venkov
Barlett & Cenbright s.r.o.
Blučina
50000 - 60000 Kč za měsíc
SIMIX GROUP
Blučina
50000 - 65000 Kč za měsíc
SIMIX GROUP
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 25000 do 30000


Volné pracovní místo Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad je vystaveno v regionu Brno-venkov .