Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad Rajhrad
Název profese | Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad |
Místo výkonu práce | Rajhrad |
Přidáno | 22.5.2025 |
Zaměstnavatel | SMERO, spol. s r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.7.2025 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67156101 |
První kontakt e-mailem.
Vhodné i pro OZP/OZZ
Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Přijmeme administrativního pracovníka operativního nákupu. Hledáme zodpovědného člověka, kde praxe v oboru není podmínkou, ale výhodou. Člověka, který dobře reaguje na změny, protože trh se v čase také mění.
Zaučení probíhá dle adaptačního plánu. Ke všem standardním procesům existují metodiky, dle kterých probíhá učení se a práce v našem interním systému. Práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný od 1.7.2025.
Jaká bude vaše pracovní náplň:
- Tvorba dodacího listu přijatého (zdroj pro skladovou příjemku), dle potřeby částečná komunikace se skladem.
- Evidence nákupních faktur v našem ERP systému QI, dle potřeby částečná komunikace s účtárnou a dodavateli.
- Dle potřeby částečné řešení reklamací směrem k dodavateli.
- Plnění úkolů v rámci oddělení a administrativa s tím spojená (korespondence, podklady pro statistiky, reporty atd.).
Co očekáváme:
- Schopnost rychle a efektivně řešit problémy.
- Schopnost jednat s lidmi (interní/externí komunikace)
- Samostatnost, spolehlivost a logické myšlení
- Ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
- Práce na PC + MS Office (převážně - Outlook, Teams, Excel)
Co nabízíme:
- SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a plný úvazek.
- Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč/pracovní den).
- Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
- 5 týdnů dovolené a volné víkendy.
- Zaměstnanecké slevy na zboží.
- Kartu do obchodního řetězce.
- Stanete se součástí expandující firmy, kde je rozvoj přirozenou součástí firemní filozofie.
V případě vašeho zájmu zašlete e-mail.
Do předmětu e-mailu napište název pozice "Administrativní pracovník nákupního oddělení Rajhrad"
Kontaktní osoba: Lenka Prokešová e-mail: prokesova.l@smero.cz
Další nabídky práce Brno-venkov
Kontaktní údaje
Mzda
od 25000 Kč do 30000 Kč |
Asistent/ka obchodního oddělení-Ostrava
Pomocný pracovník / pracovnice skladu - OZZ, OZP-Ostrava
Obchodní zástupce/zástupkyně - Středočeský kraj, Praha a okolí-Kutná Hora
Pomocný skladník/ce-Hodonín
Administrativní pracovník/ce nákupního oddělení - Rajhrad