Název profese Administrativní pracovník/asistent advokáta/back office manager
Místo výkonu práce Brno
Přidáno 2.7.2025


Zaměstnavatel STRAUB LEGAL s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 30
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 2.7.2025
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Reference 67171104

Hledáme asistentku do advokátní kanceláře. Náplní práce bude administrativní podpora advokáta, přebírání a evidence tel. hovorů, skenování a kopírování dokladů, příjem a odesílání pošty, vedení centrálního diáře, zapisování lhůt a termínů, práce s klientskými daty, úpravy a formátování textů, zajištění provozních potřeb kanceláře, sepis krátkých podání, evidence vykázané činnosti a zpracování podkladů pro vyúčtování a fakturace, komunikace s úřady, soudy a klienty. Práce je vhodná pro osobu, která má zájem o právní obor a práci s lidmi a je ochota se dále vzdělávat. Požadujeme dobrou znalost českého jazyka, aktivní přístup k řešení problémů, dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, zodpovědnost, důslednost, pečlivost a spolehlivost

stravenkový paušál, káva a občerstvení na pracovišti, firemní telefon, privátní fitness

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Brno-město

Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o.
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 28500 do 32500

U společnosti STRAUB LEGAL s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Administrativní pracovník/asistent advokáta/back office manager žádná další volná místa


Volné pracovní místo Administrativní pracovník/asistent advokáta/back office manager je vystaveno v regionu Brno-město .