Referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního BOZP a PO, OZO Brno
Název profese | Referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního BOZP a PO, OZO |
Místo výkonu práce | Brno |
Přidáno | 15.7.2025 |
Zaměstnavatel | Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.9.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67174767 |
Charakteristika pracovního místa:
o komplexní zajišťování odborné činnosti na úseku BOZP a PO v rámci územní působnosti ÚP Brno
o provádění kontrol dodržování předpisů v oblasti BOZP a PO na jednotlivých OP, navrhuje příslušná nápravná opatření a kontroluje jejich splnění
o komplexní zajišťování školení BOZP a PO v rámci odborů ÚP, vedení evidence školení BOZP a PO
o vedení agendy pracovních úrazů, jejich hlášení a odškodňování, provádění rozborů úrazovosti, šetření havárií a poruch s důsledky na zdraví a životy zaměstnanců včetně havárií a poruch zaviněných zaměstnanci
o zajišťování styku s vnějšími orgány bezpečnosti práce, požární ochrany a hygieny
o kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných zařízení, prostředků, pomůcek a bezpečnostních postupů
Požadavky na uchazeče:
o min. 2 roky praxe v oblasti BOZP a PO v případě, že zájemce je osobou odborně způsobilou (dále jen "OZO") v oblasti BOZP ve smyslu ust. §9 zákona č. 309/2006 Sb., (příp. OZO dle ust. § 11, odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění), nebo
o min. 5 let praxe v oblasti BOZP a PO v případě, že zájemce není OZO (v tomto případě bude uzavřena pracovní smlouva na dobu určitou, a to do doby získání odborné způsobilosti).
o výborná znalost předpisů ČR z oblasti BOZP a PO
o velmi dobrá znalost práce s PC, adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
o samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost, samostatný přístup, analytické myšlení, komunikační schopnosti
o aktivní řidič
o občanská a morální bezúhonnost
o státní občanství ČR, komunikační jazyk čeština
o splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 10. platová třída (platové rozpětí od 33.280,- do 35.770,-)
Předpokládaný nástup: od září - říjen 2025, OZO - určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranného zájmu;
Bez OZ - určitou na 1 rok s možností prodloužení do doby úspěšného složení zkoušky odborné způsobilosti a dále s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranného zájmu.
Místo výkonu práce: Brno
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Zaměstnanecké výhody: dovolená 5 týdnů, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, pružná pracovní doba, rekreační zařízení v Harachově
Další nabídky práce Brno-město
Kontaktní údaje
Mzda
od 33280 Kč do 35770 Kč |
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem-Přerov
Referent/referentka oddělení Hospodářské správy I. odboru Hospodářsko správního-Brno
Provozní zaměstnanec: domovník - řidič (vhodné i pro OZP, muži, ženy)-Frýdek-Místek
Referent/referentka oddělění hospodaření s majetkem (vhodné i pro OZP)-Frýdek-Místek
Sekretář/ka-Semily
Sekretář/sekretářka-Náchod
Vedoucí oddělení Hospodářské správy (m/ž)-Zlín
Referent - referentka majetku-Trutnov
Referent/ka hospodářské správy-Pardubice
Referent/ka oddělení hospodářské správy odboru hospodářsko správního ÚP české Budějovice-České Budějovice
Referent / referentka majetku-Rychnov nad Kněžnou
Referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního BOZP a PO, OZO