Název profese Referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního BOZP a PO, OZO
Místo výkonu práce Brno
Přidáno 15.7.2025


Zaměstnavatel Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Směnnost Pružná pracovní doba
Hodin týdně 40
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.9.2025
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Reference 67174767

Charakteristika pracovního místa:

o komplexní zajišťování odborné činnosti na úseku BOZP a PO v rámci územní působnosti ÚP Brno
o provádění kontrol dodržování předpisů v oblasti BOZP a PO na jednotlivých OP, navrhuje příslušná nápravná opatření a kontroluje jejich splnění
o komplexní zajišťování školení BOZP a PO v rámci odborů ÚP, vedení evidence školení BOZP a PO
o vedení agendy pracovních úrazů, jejich hlášení a odškodňování, provádění rozborů úrazovosti, šetření havárií a poruch s důsledky na zdraví a životy zaměstnanců včetně havárií a poruch zaviněných zaměstnanci
o zajišťování styku s vnějšími orgány bezpečnosti práce, požární ochrany a hygieny
o kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, používání ochranných zařízení, prostředků, pomůcek a bezpečnostních postupů





Požadavky na uchazeče:

o min. 2 roky praxe v oblasti BOZP a PO v případě, že zájemce je osobou odborně způsobilou (dále jen "OZO") v oblasti BOZP ve smyslu ust. §9 zákona č. 309/2006 Sb., (příp. OZO dle ust. § 11, odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb. v platném znění), nebo
o min. 5 let praxe v oblasti BOZP a PO v případě, že zájemce není OZO (v tomto případě bude uzavřena pracovní smlouva na dobu určitou, a to do doby získání odborné způsobilosti).
o výborná znalost předpisů ČR z oblasti BOZP a PO
o velmi dobrá znalost práce s PC, adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
o samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost, samostatný přístup, analytické myšlení, komunikační schopnosti
o aktivní řidič
o občanská a morální bezúhonnost
o státní občanství ČR, komunikační jazyk čeština
o splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení


Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 10. platová třída (platové rozpětí od 33.280,- do 35.770,-)
Předpokládaný nástup: od září - říjen 2025, OZO - určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranného zájmu;
Bez OZ - určitou na 1 rok s možností prodloužení do doby úspěšného složení zkoušky odborné způsobilosti a dále s možností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranného zájmu.
Místo výkonu práce: Brno
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Zaměstnanecké výhody: dovolená 5 týdnů, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, pružná pracovní doba, rekreační zařízení v Harachově

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Brno-město

Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 33280 do 35770


Volné pracovní místo Referent/referentka oddělení Hospodářské správy II. odboru Hospodářsko správního BOZP a PO, OZO je vystaveno v regionu Brno-město .