Název profese Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři
Místo výkonu práce Brno
Přidáno 19.11.2025


Zaměstnavatel VFH Vašíček a partneři s.r.o. advokátní kancelář
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Absolventy, Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 15.1.2026
Počet míst 1
Požadované vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Reference 67208811

První kontakt e-mailem: luzarova@vasicek.law

Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.

stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Brno-město

Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
70000 - 100000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Brno-město
35000 - 70000 Kč za měsíc
Hofmann Wizard s.r.o.
Brno-město
30000 - 35000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-město
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 30000

U společnosti VFH Vašíček a partneři s.r.o. advokátní kancelář momentálně neevidujeme kromě pozice Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři žádná další volná místa


Volné pracovní místo Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři je vystaveno v regionu Brno-město .