Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři Brno
| Název profese | Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři |
| Místo výkonu práce | Brno |
| Přidáno | 19.11.2025 |
| Zaměstnavatel | VFH Vašíček a partneři s.r.o. advokátní kancelář |
| Směnnost | Jednosměnný provoz |
| Hodin týdně | 40 |
| Vhodné pro | Absolventy, Zdravé osoby |
| Trvání prac. poměru | od 15.1.2026 |
| Počet míst | 1 |
| Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Reference | 67208811 |
První kontakt e-mailem: luzarova@vasicek.law
Hledáme administrativní asistentku pro advokátní kancelář v centru Brna. Požadujeme vynikající znalost práce s dokumenty a spisovým materiálem, znalost AJ nebo NJ, jakýkoli další cizí jazyk výhodou, orientaci v oboru administrativa, zkušenosti s přípravou dokumentů pro účetní, fakturací, vedením pokladny jsou vítány. Dále požadujeme vysokou loajalitu a spolehlivost, pečlivost, časovou flexibilitu a dobrou znalost práce na PC. Nabízíme stabilní pracovní pozici, vynikající kolektiv, příjemné pracovní prostředí v zavedené advokátní kanceláři v centru Brna, pracovní dobu od 8:00 h - 16:30 h, odpovídající ohodnocení, řádné zaškolení.
stravenkový paušál, personal days (obdoba sick days), právní služby s výraznou zaměstnaneckou slevou, možnosti dalšího vzdělávání
Další nabídky práce Brno-město
Kontaktní údaje
Mzda
| od 30000 Kč |
U společnosti VFH Vašíček a partneři s.r.o. advokátní kancelář momentálně neevidujeme kromě pozice Administrativní pracovnice, asistentka v advokátní kanceláři žádná další volná místa
Systémový administrátor, správce počítačových sítí (Brno)
Všeobecní administrativní pracovníci (Brno)
Všeobecní administrativní pracovníci, sekretáři a pracovníci pro zadávání dat a zpracování textů (Brno)
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí (Brno)
Všeobecný administrativní pracovník (Brno)
Administrativní pracovník (Brno)
Administrativní pracovník (Brno)
Administrativní asistentka (Brno)
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí (Brno)