Název profese Vedoucí kanceláře ředitele organizace
Místo výkonu práce České Budějovice
Přidáno 30.5.2025


Zaměstnavatel Temperi, o.p.s.
Směnnost Jednosměnný provoz
Vhodné pro Absolventy, Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.6.2025
Počet míst 1
Reference 67160729

Náplň práce:
- řízení chodu kanceláře ředitele organizace
- zpracování administrativně správních agend organizace
- zpracování podkladů a dalších dokumentů pro optimální řízení a vedení organizace
- příprava a rozpracování finančních, strategických a dalších dokumentů pro řízení a rozvoj organizace a jejích jednotlivých částí
- vytváření propagačních a PR materiálů k projektům a grantům realizovaným organizací
- správa sociálních sítí (facebook, instagram), příprava a publikování jednotlivých příspěvků
- spolupráce na vytváření fundraisingových strategií a komunikačních kampaní
- realizace technické a administrativní správy vozového parku
- administrace klientské aplikaci eQuip a dalších aplikací
- vyhledávání dotačních příležitostí
- příprava podkladů pro projektové záměry a případná výběrová řízení
- komunikace s dalšími relevantními aktéry, s nimiž v rámci projektů organizace spolupracuje
- kontrola dodržování harmonogramu a čerpání v rámci řešených projektů, monitoring plnění indikátorů
- spolupráce na administraci projektů po věcné stránce včetně zajištění publicity

Požadujeme:
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- kreativní přístup k práci
- kultivované prezentační dovednosti slovem i písmem
- velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC (Excel, Word,…)
- loajalitu, schopnost týmové spolupráce a přinášení vlastní invence
- zkušenosti s projektovou a dotační činností v sociální oblasti (výhodou)
- zkušenosti s fundraisingem (výhodou)
- komunikační schopnosti při práci s donátory
- vzdělání s humanitním zaměřením
- uživatelské dovednosti v oblasti grafického pracování PR materiálů (Canva a další)
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Nabízíme:
- velice různorodou a kreativní práci
- pracovní poměr formou HPP na 1,0 úvazku
- platové ohodnocení dle pracovních schopností a pracovního nasazení (28.000 – 38.000 Kč)
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou – po dvou letech úspěšné spolupráce
- zázemí stabilní neziskové organizace fungující na bázi otevřenosti, smysluplnosti a vzájemné podpory
- 5 týdnů dovolené
- služební notebook a mobilní telefon
- výkon na pracovišti v centru Českých Budějovicích

Předpokládaný nástup: dle dohody

Výběrové řízení je pořádáno dvoukolovou formou:
1. kolo: výběr vhodných účastníků dle zaslaných životopisů a oslovujících dopisů
2. kolo: osobní pohovor s vybranými účastníky
Pohovor pro vybrané uchazeče se bude konat v individuálních termínech.

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete oslovující dopis a strukturovaný životopis.

Dokumenty zašlete na e-mailovou adresu: ales.novotny@tempericb.cz (Předmět emailu: „výběrové řízení “). Bližší informace podá na telefonu: 702 642 537 – Mgr. Aleš Novotný, ředitel

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce České Budějovice

České Budějovice
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
České Budějovice
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
České Budějovice
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
České Budějovice
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
České Budějovice
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
České Budějovice
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 28000 do 38000


Volné pracovní místo Vedoucí kanceláře ředitele organizace je vystaveno v regionu České Budějovice .