Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení Cheb
| Název profese | Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení |
| Místo výkonu práce | Cheb |
| Přidáno | 24.10.2025 |
| Zaměstnavatel | Město Cheb |
| Směnnost | Jednosměnný provoz |
| Vhodné pro | Zdravé osoby |
| Trvání prac. poměru | od 1.1.2026 |
| Počet míst | 1 |
| Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Reference | 67202665 |
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na pracovní pozice úředník/úřednice odboru sociálních věcí a zdravotnictví.
Pracovní poměr na dobu neurčitou - 1 místo.
Druh práce: úředník/úřednice - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Česká republika
Termín nástupu: leden 2026
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- rámcová znalost zákona č. 175/2025 Sb., o poskytování některých opatření v podpoře bydlení (zákon o podpoře bydlení)
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 151/2025 Sb., o dávce státní sociální pomoci
- rámcová znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
- dobrá uživatelská znalost práce s PC
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič/ka.
Výhodou:
- praxe v sociální oblasti
- praxe v oblasti bytového hospodářství.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněnou přihlášku do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.
Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Lhůta pro podání přihlášek: do 03.11.2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru SvZ Mgr. Tomáše Votavy, tel. 354 440 249, e-mail: votava@cheb.cz nebo u zástupkyně vedoucího odboru Bc. Renaty Bartákové, tel. 354 440 248, e-mail: bartakova@cheb.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
ÚSTNÍ POHOVORY PROBĚHNOU 05.11.2025 v budově Městského úřadu - 26. dubna 4, Cheb, v kanceláři č. 58, II. patro. Přesný čas bude telefonicky upřesněn.
Další nabídky práce Cheb
Kontaktní údaje
Mzda
| od 26000 Kč do 36000 Kč |
Informatik/čka - správce/kyně informačních a komunikačních technologií se zaměřením na technologie smart city-Cheb
Úředník/ce odboru sociálních věcí a zdravotnictví - úředník/ce - poradce/kyně a koordinátor/ka pro bydlení, úsek kontaktního místa bydlení
Pracovník/ce technické správy bytového fondu města Cheb u oddělení realitních transakcí odboru majetkoprávního-Cheb
Informatik/čka - správce/kyně informačních akomunikačních technologií-Cheb
Úředník/ce oddělení realitních transakcí odboru majetkoprávního-Cheb
Žádná podobná místa