První kontakt:
e-mail: zdenek.fejfar@pecky.cz
osobně: Tř. Jana Švermy 49, Pečky
1) Hlavní činnost společnosti:
-provozování veřejného vodovodu,
-provozování veřejné kanalizace,
-nakládání s odpady (svozy odpadů, provozování sběrného dvora),
-provoz a správa veřejného osvětlení a bezdrátového rozhlasu.
2) Místo výkonu činnosti:
-sídlo společnosti,
-provozovny společnosti.
3) Předpokládaný nástup:
-1. 2. 2026, nebo dle dohody.
4) Pracovní náplň:
-řízení veškeré činnosti společnosti v souladu s obecně závaznými právními předpisy a v souladu s předmětem podnikání společnosti, včetně vedení předepsané evidence a účetnictví,
-řízení správy, provozu a organizace jednotlivých provozoven a středisek,
-projednávání záležitostí ve valné hromadě.
5) Předpoklady:
-fyzická osoba s dosažením věku 18 let,
-trvalý pobyt na území České republiky,
-svéprávnost, bezúhonnost.
6) Požadavky:
-vysokoškolské vzdělání, případně středoškolské vzdělání s maturitou, s příslušnou praxí nejméně pěti let a řízením alespoň 10 zaměstnanců,
-vhodnou praxí na vedoucí nebo podobné pozici,
-rámcová znalost legislativy na úseku obchodního, občanského a pracovního práva,
-manažerské, organizační, řídící a komunikační schopnosti, zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům,
-orientace v oblasti veřejných (komunálních) služeb a veřejných zakázkách,
-vysoké pracovní nasazení, flexibilita,
-trestní bezúhonnost,
-znalost práce na PC,
-řidičské oprávnění skupiny B,
-čistění, opravy a údržba místních komunikací, chodníků a dopravního značení,
-péče a údržba o veřejnou zeleň
-provozování hřbitova
-běžná údržba pro město a zajišťování technického značení.
7) Nabízíme:
-samostatnou práci s možností seberealizace,
-odpovídající pracovní a platové podmínky s nástupní mzdou od 60.000,- Kč,
-další bonusy: služební telefon, služební automobil, stravné, příspěvek na pracovní oblečení.
8) Výčet dokladů, které je nutné k výběrovému řízení předložit:
1)Přihláška do výběrového řízení, která bude obsahovat:
-Jméno, příjmení, titul uchazeče,
-Datum narození uchazeče,
-Státní příslušnost uchazeče,
-Adresa trvalého pobytu uchazeče,
-Číslo občanského průkazu uchazeče,
-Kontaktní údaje uchazeče: e-mail, telefonní číslo,
-Datum a podpis uchazeče.
2) Strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
3) Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
4) Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
5) Návrh koncepce řízení, provozování a rozvoje společnosti Pečecké služby, s.r.o. v maximálním rozsahu 2 stran formátu A4,
6) Podepsané čestné prohlášení uchazeče v následujícím znění:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování a uchování.
Jméno a příjmení, datum narození. Vlastnoruční podpis.
9) Lhůta pro podání přihlášky: 18. listopadu 2025 do 14 hodin.
10) Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelnu městského úřadu v Pečkách, nebo poštou na adresu Město Pečky, Masarykovo náměstí 78, 289 11 Pečky.
Přihláška včetně příloh bude podána v zalepené obálce, která bude opatřena nápisem „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – PEČECKÉ SLUŽBY, S.R.O.“, na zadní straně s uvedením jména, příjmení a bydliště uchazeče.
11) Termín pohovorů s uchazeči:
Otevření obálek provede hodnotící komise, která vyhodnotí jejich úplnost.
Pohovory s uchazeči povede hodnotící komise dne 25. listopadu 2025.
Uchazeči budou telefonicky vyrozuměni o místu a čase pohovorů.
Zaměstnanecké výhody:
Služební telefon, služební automobil, stravné, příspěvek na pracovní oblečení.