Vedoucí Oddělení Administrativní centrum Liberec Odboru Administrativní centrum Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR v Praze, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002875. Liberec
Název profese | Vedoucí Oddělení Administrativní centrum Liberec Odboru Administrativní centrum Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR v Praze, se služebním působištěm v Liberci, ID 10002875. |
Místo výkonu práce | Liberec |
Přidáno | 13.10.2025 |
Zaměstnavatel | Úřad práce České republiky |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.12.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Bakalářské |
Reference | 67199471 |
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/vedouci-oddeleni-administrativni-centrum-liberec-21-10-2025
Hlavní popis činností:
- Zajištujete efektivní fungování oddělení a dlouhodobé zvyšování kvality oddělení.
- Hodnotíte pracovní výkon zaměstnanců a řešíte personální otázky na oddělení.
- Zodpovídáte za motivaci, podporu a rozvoj členů týmu.
- Pravidelně hodnotíte pracovní výkon svých podřízených a poskytujete jim zpětnou vazbu.
- Pravidelně monitorujete výkonnost oddělení, analyzujete výsledky a hledáte možnosti pro zlepšení.
- Pomáháte členům týmu s profesním růstem, identifikuje jejich silné stránky a oblasti pro zlepšení.
- Sledujete plnění stanovených cílů a přijímáte opatření pro jejich dosažení.
- Přidělujete úkoly členům týmu na základě jejich kompetencí a aktuálních potřeb oddělení.
- Zajišťujete dodržování interních směrnic a legislativy.
- Komunikujete a spolupracujete s ostatními odděleními a externími partnery.
- Identifikujete a implementujete zlepšení procesů.
- Zavádíte nástroje pro zvýšení efektivity práce.
- Pravidelně informujete svého přímého nadřízeného o výsledcích a pokrocích oddělení, o problémech, rizicích a navrhuje potřebná řešení.
- Aktivně spolupracujete na projektech digitalizace a centralizace procesů Úřadu práce.
Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy"
Plat: od 26 680 Kč do 38 570 Kč
Nabízené výhody:
- pružná služební doba;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
- příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
- možnost zvýhodněné karty MultiSport;
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- odměny k životním a služebním výročím;
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
- "žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
- strukturovaný životopis,
- kopii dokladu o dosaženém vzdělání,
- další přílohu požadovanou služebním orgánem - žadatel k přihlášce do výběrového řízení předloží zpracovanou manažerskou SWOT analýzu. Manažerská SWOT analýza bude předložena formou prezentace v max. rozsahu 5 snímků. Vzor prezentace je přílohou výběrového řízení.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 21. října 2025, tj. v této lhůtě
- zaslané na e-mailové adresy klara.kalhotkova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz ,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací".
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Další nabídky práce Liberec
Kontaktní údaje
Mzda
od 33280 Kč do 38570 Kč |
Procesní manažer v Oddělení procesní management Odboru řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 11000220, 11006407-Praha
Rada - psycholog /RIP/ v odd. projektů EU-Brno
Referent majetkové správy-Brno
Mzdový účetní-Brno
Poradce/konzultant dávek NSD (m/ž)-Český Brod
Sociální pracovník-Brno
Poradce specialista-Brno
Sociální pracovník-Brno
Referent – specialista dávek SSP a dávek pěstounské péče v Oddělení NSD IV.-Brno
Rada - sociální pracovník v Oddělení NSD III-Teplice
Sociální pracovník/pracovnice-Valašské Klobouky
Sociální pracovník/pracovnice-Kroměříž
Referent/ka - specialista/ka dávek NSD-Kralupy nad Vltavou
Referent – specialista dávek SSP a dávek pěstounské péče v Oddělení NSD IV.-Brno
... a další ...
Specialista/ka online v Oddělení Administrativní centrum Liberec Sekce řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003151, 11011513, 11107421, 11111503, 11104857, 11111504, 11109580 (Liberec)
Administrativně obchodní pracovník/ce - Správce areálu (Stráž nad Nisou)
Administrativní pracovník/pracovnice (Liberec)
Administrativní pracovník/ce (Liberec)
Administrativní pracovník/pracovnice (Liberec)
Administrativní pracovník/ce - nákupčí (Bílý Kostel nad Nisou)
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí (m/ž) (Liberec)