Interní lektor/lektorka - trenér/trenérka v Oddělení školení aplikačních změn Odboru personálního, vzdělávání a firemní kultury generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 10000861 Olomouc
Název profese | Interní lektor/lektorka - trenér/trenérka v Oddělení školení aplikačních změn Odboru personálního, vzdělávání a firemní kultury generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 10000861 |
Místo výkonu práce | Olomouc |
Přidáno | 5.5.2025 |
Zaměstnavatel | Úřad práce České republiky |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Absolventy, Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.6.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Bakalářské |
Reference | 67153114 |
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/kariera-na-up-cr?allCategories=pracoviste.generalni_reditelstvi
Hlavní popis činností:
- Zajišťuje školení zaměstnanců ÚP ČR v oblastech soft skills, manažerských dovedností, poradenských činností a dalších
- Organizuje a vede školení, podílí se na realizaci nebo se účastní XChange Talks na školená témata
- Spolupracuje na identifikaci vzdělávacích potřeb a přípravě školících osnov
- Připravuje materiály pro použití v jednotlivých školeních
- Intenzivně pracuje na vlastním vzdělávání a získávání vědomostí a dovedností, které nadále předává školeným osobám
- Spolupracuje při organizaci jednotlivých školení, shromažďuje výstupy a zpracovává nutné dokumenty a reporty
- Zajišťuje, sbírá, vyhodnocuje zpětnou vazbu pro účely zapracování změn ve školeních i pro účely vyhodnocení úspěšnosti jeho dopadů
- Měří úspěšnost a navrhuje optimalizaci změn v plánu i obsahu školení
- Provádí následnou kontrolní supervizi poskytovaných školení a poskytuje podporu při obnově
a prohlubování potřebných dovedností.
- Spolupracuje při tvorbě plánu školení poradenského minima a distribuce poradenství nové generace a potřebných dovedností k jeho implementaci do činnosti zaměstnanců
- Podporuje týmovou práci a sdílení znalostí mezi zaměstnanci, napomáhá rozvoji zaměstnanců a zajištění jejich profesního růstu
- Poskytuje individuální podporu a poradenství zaměstnancům v jejich profesním růstu, zajišťuje koučing a mentoring
- Pomáhá aktualizovat adaptační a onboardingové plány pro nové zaměstnance nebo pro zaměstnance přecházející na novou pozici
Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy"
Plat: od 29 050 Kč do 42 140 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
"žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
- strukturovaný životopis,
- kopii dokladu o dosaženém vzdělání,
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. května 2025, tj. v této lhůtě
- zaslané na e-mailové adresy jirina.anderova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz ,
- doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
- podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo
- podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací".
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Zaměstnanecké výhody:
pružná služební doba;
5 týdnů dovolené;
5 dnů indispozičního volna;
1 den na vyřízení osobních záležitostí;
příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
odměny k životním a služebním výročím;
příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Další nabídky práce Olomouc
Kontaktní údaje
Mzda
od 33280 Kč do 42140 Kč |
Rada-poradce/konzultant v agendě ZAM-Plzeň
Sociální pracovník-Brno
Rada - poradce cílové skupiny v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU-Ústí nad Labem
Odborný pracovník / pracovnice insolvence-Hradec Králové
Rada – koordinátor/ka projektu ZPM v Oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci-Liberec
Rada – specialista/ka transformace poradenského procesu v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci-Liberec
Poradce/konzultant v agendě ZAM-Ústí nad Labem
Rada - sociální pracovník/pracovnice-Kralupy nad Vltavou
Sociální pracovník-Brno
Rada – specialista transformace poradenského procesu v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU-Brno
Poradce ipvs-Sušice
Referent/ka - poradce pro klienty v projektu „Věk není překážkou (VNP)“-Kolín
Poradce/konzultant dávek NSD-Domažlice
Interní lektor/lektorka - trenér/trenérka v Oddělení školení aplikačních změn Odboru personálního, vzdělávání a firemní kultury generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 10000861
... a další ...
Všeobecné sestry se specializací (Olomouc)
Lektoři pro ZŠ/SŠ,prezenčně/online (Olomouc)
Zdravotní sestra (Olomouc)
Lektor/lektorka obchodních dovedností a IT kurzu (Olomouc)
Lektor/ka obchodních dovedností (Olomouc)
Lektor/ka kurzu pro nákupčí (Olomouc)
Všeobecná sestra (Šternberk)
Všeobecná sestra (Olomouc)
Lektor/ka kurzů v oblasti správy nemovitostí (Olomouc)