Administrativní pracovník/ce (20-30 hodin týdně) - OZP Ostrava
Název profese | Administrativní pracovník/ce (20-30 hodin týdně) - OZP |
Místo výkonu práce | Ostrava |
Přidáno | 16.7.2025 |
Zaměstnavatel | Scenario s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 20 |
Vhodné pro | OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Trvání prac. poměru | od 1.8.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67155764 |
VYHRAZENO PRO OZP.
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis na kariera@scenario.cz.Těšíme se na vás! Tým Scenario. Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat uchazeče, kteří nesplní výše uvedené požadavky. Odpovědí na tento inzerát souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Administrativní pracovník/pracovnice
(vhodné pro OZP | HPP - plný i zkrácený úvazek | Ostrava | nástup ihned / dohodou)
Společnost Scenario s.r.o. patří mezi přední hráče na trhu informačních technologií. Na trhu působíme již více než 10 let, máme přibližně 40 zaměstnanců a působíme po celé České republice. Právě teď hledáme nové kolegy/kolegyně, kteří nám pomohou udržet provoz firmy hladký, efektivní a s úsměvem.
Máte rádi, když věci dávají smysl a sedí na svém místě? Jste pečliví, zodpovědní a zvládnete si zorganizovat den? Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže s administrativou a podpoří chod firmy napříč odděleními. Tato pozice je vhodná také pro osoby se zdravotním znevýhodněním (OZP). Nabízíme přizpůsobené prostředí a vstřícný přístup od prvního dne.
Co vás u nás čeká?
-Vyhledávání a evidence veřejných zakázek
-Ověřování kontaktů zákazníků a dodavatelů
-Vyplňování a zpracování formulářů a údajů v interních systémech
-Vedení běžné kancelářské agendy
-Podpora obchodního oddělení
-Spolupráce s dalšími kolegy napříč firmou
Koho hledáme?
-Máte status OZP (není podmínkou, ale výhodou)
-Umíte si poradit s počítačem (e-mail, internet, kancelářské programy)
-Jste pečliví, zodpovědní a samostatní
-Máte pozitivní přístup a chuť učit se nové věci
-Máte smysl pro pořádek a systém
Co vám nabízíme?
-Hlavní pracovní poměr - možnost plného i zkráceného úvazku podle vašich možností
-Přátelské a lidské prostředí, kde vám pomůžeme růst
-Práci od pondělí do pátku - víkendy a svátky volné
-Možnost Home Office
-Notebook a telefon i pro vaše soukromé potřeby
-Zaučení a podpora během celého adaptačního procesu
-Vzdělávání a možnost profesního růstu
-Firemní a týmové akce
-Kvalitní káva zdarma, dostupnost MHD i možnost pohodlného parkování
Proč právě k nám?
Protože vám dáme prostor být součástí týmu, kde se navzájem podporujeme. Hledáme někoho, koho administrativa baví, kdo se nebojí ozvat a přicházet s vlastními nápady. U nás najdete nejen stabilní práci, ale i smysluplnou roli.
Kontaktní údaje
Mzda
od 12200 Kč do 20000 Kč |
Pracovník/ce úklidu - OZP-Ostrava
Fakturant/ka (20-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Programátoř/ka (i začínající - 30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Obchodní manažeř/ka IT (informační technologie - 30-40 hodin týdně)-Ostrava
Asistent/ka produktového manažera v oblasti IT (informačních technologií - 30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Systémoví Administrátoři IT junior (i začínající, 30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Reklamní specialista/ka (20-30 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Vedoucí oddělení IT-Ostrava
Administrátor/ka e-shopu s Informačními technologiemi-Ostrava
Administrativní pracovník/ce (20-30 hodin týdně) - OZP
Produktový/á manažer/ka - referent/ka v oblasti RP (reklamní předměty a marketing) - (30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Personalista/tka (20-30 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Produktový/á manažeř/ka v oblasti IT (informační technologie - 30-40 hodin týdně)-Ostrava
Office manager/ka (20-30 hod.) - OZP-Ostrava
... a další ...
Administrativní pracovník e-shopu (M/Ž) (pro OZP) - Ostrava (Ostrava)
Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Ostrava (Ostrava)
Administrativní pracovník/ce (Ostrava)
Administrativa (20 hodin týdně) - OZZ, OZP (Ostrava)
Administrativní a kancelářský/á pracovník/ce - zprostředkovatelská činnost (Klimkovice)
Administrativní pracovník/ce pro správu bytového fondu (Ostrava)
Pracovník/ce v logistice, administrativě (Ostrava)
Pomocný administrativní pracovník/pracovnice (Ostrava)
Administrativní pracovník / pracovnice (Ostrava)