Obchodní referent/ka reklamních předmětů a marketingu (OZP) Ostrava
Název profese | Obchodní referent/ka reklamních předmětů a marketingu (OZP) |
Místo výkonu práce | Ostrava |
Přidáno | 14.7.2025 |
Zaměstnavatel | Scenario s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 30 |
Vhodné pro | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP) |
Trvání prac. poměru | od 1.8.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Reference | 67174274 |
VYHRAZENO PRO OZP.
Obchodní referent reklamních předmětů a marketingu
(vhodné pro OZP | HPP - plný i zkrácený úvazek | Ostrava | nástup ihned / dohodou)
Společnost Scenario s.r.o. patří mezi přední hráče na trhu informačních technologií. Na trhu působíme již více než 10 let, máme přibližně 40 zaměstnanců a působíme po celé České republice. Právě teď hledáme nové kolegy, kteří nám pomohou udržet provoz firmy hladký, efektivní a s úsměvem.
Hledáte stabilní práci, která má smysl, rozmanitou náplň a fajn kolektiv? Máte dobré komunikační schopnosti a baví vás práce se zákazníky? Přidejte se k nám! Hledáme šikovného kolegu, který bude v každodenním kontaktu s našimi firemními klienty a pomůže jim vybírat ty nejlepší reklamní předměty.
Tato pozice je vhodná také pro osoby se zdravotním znevýhodněním (OZP). Nabízíme přizpůsobené prostředí a vstřícný přístup od prvního dne.
Co budete dělat?
-Pečovat o vaše zákazníky - telefonicky a e-mailem (nejedná se o aktivní prodej ani telemarketing)
-Rozvíjet vztahy a svou síť zákazníků
-Komunikovat se zákazníky a zjišťovat jejich potřeby
-Navrhovat vhodná řešení na míru
-Konzultovat návrhy nabídek
-Zpracovávat objednávky
-Spolupracovat s produktovým oddělením
-Zajišťovat administrativu spojenou s objednávkami
Koho hledáme?
-Máte status OZP
-Umíte pracovat s počítačem (e-mail, internet, základní kancelářské nástroje)
-Rádi komunikujete a máte příjemné vystupování
-Jste spolehliví, pečliví a máte rádi, když máte svou práci pod kontrolou
Co nabízíme?
-Hlavní pracovní poměr - možnost plného i zkráceného úvazku podle vašich možností
-Přátelské a lidské prostředí, kde vám pomůžeme růst
-Práci od pondělí do pátku - víkendy a svátky volné
-Možnost Home Office
-Notebook a telefon i pro vaše soukromé potřeby
-Zaučení a podpora během celého adaptačního procesu
-Vzdělávání a možnost profesního růstu
-Firemní a týmové akce
-Kvalitní káva zdarma, dostupnost MHD i možnost pohodlného parkování
Proč právě k nám?
Protože u nás nejste jen "zaměstnanec". Hledáme kolegu, kterému práce dává smysl, který chce být součástí týmu a podílet se na tom, aby všechno fungovalo tak, jak má. U nás najdete podporu, prostor růst i fajn lidi kolem sebe.
Zaujala vás tato nabídka?
Pošlete nám svůj životopis na kariera@scenario.cz.
Těšíme se na vás! Tým Scenario
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nesplňují výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Kontaktní údaje
Mzda
od 15600 Kč do 40000 Kč |
Pracovník/ce úklidu - OZP-Ostrava
Fakturant/ka (20-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Programátoř/ka (i začínající - 30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Obchodní manažeř/ka IT (informační technologie - 30-40 hodin týdně)-Ostrava
Asistent/ka produktového manažera v oblasti IT (informačních technologií - 30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Systémoví Administrátoři IT junior (i začínající, 30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Reklamní specialista/ka (20-30 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Vedoucí oddělení IT-Ostrava
Administrátor/ka e-shopu s Informačními technologiemi-Ostrava
Administrativní pracovník/ce (20-30 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Produktový/á manažer/ka - referent/ka v oblasti RP (reklamní předměty a marketing) - (30-40 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Personalista/tka (20-30 hodin týdně) - OZP-Ostrava
Produktový/á manažeř/ka v oblasti IT (informační technologie - 30-40 hodin týdně)-Ostrava
Office manager/ka (20-30 hod.) - OZP-Ostrava
... a další ...
Obchodník/ce pro zahraničí (Polsko) (Ostrava)
Obchodní zástupce/zástupkyně (Ostrava)
Asistent/ka obchodního úseku (Ostrava)
Pomocní pracovníci/pracovnice obchodního provozu - expedienti/expedientky (Ostrava)
Vedoucí týmu obchodníků s AI (Ostrava)
Obchodník/ce - call centrum (Ostrava)
Grow Coach pro tým obchodníků - Ostrava (Ostrava)
Obchodní referent/ka (vhodné pro OZP - osoba zdrav. postižená) (Ostrava)
Koordinátor / koordinátorka zakázek a rozvozu s obchodním přesahem (Ostrava)