Pracovník kanceláře.
Název profese | Pracovník kanceláře. |
Místo výkonu práce | Moravskoslezký kraj |
Přidáno | 24.11.2020 |
Volné od | 23.11.2020 |
Zaměstnavatel | HZ Print s.r.o. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Počet míst | 3 |
Požadované vzdělání | Nižší střední odborné |
Co bude náplní práce. vyřizování běžné administrativní agendy pro vedoucí pracovníky, vedení diáře,
zajištění bezproblémového chodu kanceláře, zodpovědnost za firemní interní komunikaci (organizace firemních akcí, aktualizace dat společnosti, archivace dokumentů, zodpovědnost za příchozí a odchozí poštu společnosti, vyřizování korespondence.
Požadujeme
Požadavky na pracovníka: úplné SŠ vzdělání, organizační schopnosti, proaktivní, motivující a pozitivní přístup, dobrou uživatelskou znalost práce na PC. Nabízíme: možnost profesního rozvoje a seberealizace, zajímavé finanční ohodnocení.
Kontaktní údaje
Jméno | Petra Hřebejková |
Telefon | 722548320 |
Mzda
od 35000 Kč do 38000 Kč měsíčně |
Odpovědět na inzerát
U společnosti HZ Print s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Pracovník kanceláře. žádná další volná místa
Pomocný pracovník/ice v administrativní činnosti - OZP (Ostrava)
Administrativní pracovník / pracovnice s polštinou (Ostrava)
Logistik/Administrativní pracovník/ce v logistice (Ostrava)
Administrativní pracovník (Ostrava)
Administrativní pracovník/ce - OZP (Ostrava)
Administrativní pracovník/ice - OZZ/OZP (Šenov)
Pomocná administrativa - OZP (Ostrava)
Zkušený Linux systém administrátor/ka (Ostrava)
Administrativní pracovník/ce (Ostrava)