Název profese Zástupce vedoucího provozu
Místo výkonu práce Pardubice
Přidáno 2.12.2025


Volné od 30.11.2025
Zaměstnavatel CRI ameba.eu, s.r.o.
Počet míst 1

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici ZÁSTUPCE VEDOUCÍHO PROVOZU.
Místo výkonu práce: MEDUNA vakuová kalírna s.r.o., Pardubice - Černá za Bory.

Požadavky na kandidáta:
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru - 5 let zkušeností ve výrobní společnosti
- Angličtina či němčina na úrovni B1 až B2
- Praxe s plánováním výroby, řízením kapacit nebo vedením provozu ve výrobní firmě.
- Orientace v technické dokumentaci, zkušenosti s digitalizací a automatizací procesů vítána
- Dobrá znalost práce s PC – zejména Excel a orientace ve výrobních informačních systémech.
- Schopnost využívat nástroje umělé inteligence (Copilot, ChatGPT a další) pro zefektivnění práce, vyhledávání informací a tvorbu podkladů.
- Zkušenost s komunikací napříč provozem i s vedením menšího týmu výhodou.
- Motivovaný k neustálému zlepšování svého oddělení a celé firmy,
- Hlavní odpovědnosti pracovní pozice
- Komplexní plánování a řízení výroby, Koordinace provozu a administrativní procesy, Školení arozvoj zaměstnanců, Komunikace a týmová koordinace, Reporting a kontinuální zlepšování


Náplň práce:
Komplexní plánování a řízení výroby
 nastavení systému a samostatná tvorba krátkodobých plánů výroby,
 aktivní řízení kapacit pecí a návazných pracovišť,
 optimalizace pořadí zakázek s ohledem na technologii, termíny a efektivitu,
 sledování průběhu výroby, vyhodnocování odchylek a návrhy opatření.
Koordinace provozu a administrativní procesy
 zodpovědnost za organizaci zákonných revizí a jejich kompletní evidenci,
 vedení předepsané dokumentace a kontrol (revizní protokoly, BOZP, PO),
 příprava a aktualizace podkladů pro školení a interní audity.
Školení a rozvoj zaměstnanců
 plánování a organizace školení (BOZP, PO, obsluha zařízení, řidiči, jeřáby apod.),
 dohled nad plněním legislativních i interních požadavků,
 komunikace s externími školiteli a hodnocení výsledků.
Komunikace a týmová koordinace
 aktivní spolupráce s mistry, technology, logistikou i obchodem,
 účast na operativních poradách, přenos informací směrem k týmu,
 řešení provozních problémů a předcházení úzkým místům.
Reporting a kontinuální zlepšování
 pravidelné vyhodnocování plnění termínů a kapacit,
 identifikace úzkých míst a návrhy zlepšení procesů,
 příprava reportů pro vedení, účast na interních auditech.

Nabízíme:

- 45.000,--55.000,-Kč
- dalšími složkami odměny jsou:
 roční a půlroční prémie (13. plat)
 osobní a týmové prémie
 prémie z obratu

- Bonusový systém odměňování založený na osobním výkonu a výsledcích oddělení a firmy,
- Zavedený a znalý kolektiv, respekt a spolupráce, možnost podílet se na strategii moderní české rodinné společnosti, lídra v oboru
- Výborný pracovní kolektiv
- Samostatnost při práci
- Možnost profesního růstu a kontinuálního odborného vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na ŽP nebo PP
- Placené pojištění odpovědnosti zaměstnance
- Příspěvek na stravování
- Permanentky na sportovní utkání (hokej, basketbal)
- Volné vstupy do plaveckého areálu
- Multisport kartu
- Pravidelná školení a vzdělávání v oboru
- Firemní akce
- MOŽNOST ZAJIŠTĚNÍ UBYTOVÁNÍ

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Pardubice

Pardubice
Advantage Consulting, s.r.o.
Pardubice
až 40000 Kč za měsíc
DISPONERO s.r.o.
Pardubice
FreeCon s.r.o.
Pardubice
33475 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Pardubice
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
 

Kontaktní údaje

Jméno Eva Uchytilová
Email
Telefon 702020258


Volné pracovní místo Zástupce vedoucího provozu je vystaveno v regionu Pardubice .