Administrativní/Obchodní podpora Praha
Název profese | Administrativní/Obchodní podpora |
Místo výkonu práce | Praha |
Přidáno | 27.5.2025 |
Volné od | 26.5.2025 |
Zaměstnavatel | CRI ameba.eu, s.r.o. |
Počet míst | 1 |
Kdo jsme?
• Jsme Inkat, malá česká firma z Holešovic, která se věnuje telekomunikačním technologiím.
• Spolupracujeme hlavně s poskytovateli internetu a kabelové televize. Dodáváme vybavení, školíme, občas i montujeme. Fungujeme jako malý tým o pár lidech, kde se každý zná, věci se řeší rychle a bez zbytečné omáčky. Nechodíme na porady jen proto, že jsou v kalendáři. Když je potřeba mluvit, mluvíme. A když ne, každý ví, co má dělat.
• Pracujeme v přátelské, neformální atmosféře, máme se rádi jako lidi, nejen jako kolegové. Když je potřeba, podržíme se. Když je čas, zasmějeme se.
• Mě, šéfa, budeš znát jménem, potkáš mě každý den. A když budeš chtít něco změnit nebo zlepšit, mluvíš rovnou se mnou.
Práce, která ti bude sedět!
• Představ si, že každý den děláš práci, která má smysl. Práci, kde je vidět, co za tebou zůstává. Kde tvoje pečlivost a přístup někomu reálně pomáhají.
• Hledáš prostředí, kde se s lidmi mluví narovinu, kde si kolegové pomáhají a kde tě berou vážně? Kde se dá dobře pracovat a kde chápou, že život není jen o práci?
• Možná je tahle role právě pro tebe! A možná nehledáš jen práci, ale i místo, kde budeš mít hlas a prostor ovlivňovat, co a jak se dělá. Třeba tě baví, když máš věci pod kontrolou a vidíš, že to celé dává smysl. A místo výkonu na efekt hledáš práci, která má dobrý rytmus, rozumné tempo a prostor pro lidi.
Co u nás budeš dělat?
• Zpracovávat objednávky, faktury a doklady (pracujeme v Pohodě)
• Komunikovat s klienty a dodavateli, e-mailem i telefonicky, slušně, věcně a s přehledem
• Hlídání objednávek a koordinace dopravy, aby každý věděl, co kam kdy jde
• Práce s databázemi, tabulkami a kalendářem, udržovat v tom přehled a pořádek
Tvůj den bude mít strukturu, většinu věcí si zvládneš rozvrhnout sám/sama. Když bude potřeba, jsme k ruce. Co neznáš, naučíme tě. Kde si poradíš, máš důvěru.
Hledáme tě, pokud:
• Máš rád/a ve věcech pořádek a umíš si ho vytvořit
• Domluvíš se základní angličtinou, ať už e-mailem nebo výjimečně i po telefonu
• Komunikuješ přirozeně, příjemně a s respektem, uvnitř firmy i navenek
• Umíš se ptát, když něco nedává smysl a bereš to jako součást učení
• Máš chuť pochopit, jak věci fungují a proč a baví tě, když se to propojuje
• Oceníš menší tým, kde se lidé znají, pomáhají si a každý je vidět
Nezáleží, jaký máš vystudovaný obor. Důležité je, jestli máš chuť učit se, převzít odpovědnost a přemýšlet nad tím, co děláš.
Co nabízíme?
• HPP, mzdu od 40 000 Kč hrubého měsíčně
• 5 týdnů dovolené
• Zkušební dobu 3 měsíce, pak smlouvu na dobu neurčitou
• Home office 2 dny v týdnu, zbytek v pohodové kanceláři v Holešovicích
• Lekce angličtiny s rodilým mluvčím (zdarma)
• Práci, která má jasný rámec, není chaotická a pořád se v ní něco děje. Jeden den řešíš objednávky, druhý ladíš fakturu, třetí domlouváš dopravu. Není to stereotyp a ani stres
• Pokud budeš chtít, můžeš postupně přebírat víc odpovědnosti a jít dál
Kdo u nás může pracovat?
• Rodiče na rodičovské, kteří chtějí znovu pracovat a hledají vstřícné prostředí
• Čerství absolventi, kteří chtějí růst od pevných základů
• Zkušení lidé, kteří hledají stabilitu, význam a klidné prostředí
• Uchazeči s handicapem (máme bezbariérovou kancelář i normální přístup)
• A taky ti, kdo nejsou v žádné životní kategorii, jen chtějí normální práci, slušné lidi a čas i na sebe
Nezáleží, kolik máš let. Záleží na tom, co hledáš a jak k tomu přistupuješ. U nás se počítá nejen výsledek, ale i to, že jsme všichni lidi.
Co teď?
• Jestli cítíš, že by tohle mohlo být ono, ozvi se. Nemusíš hned posílat životopis, stačí pár vět: Kdo jsi? Co tě zaujalo? Co hledáš a co je pro tebe důležité?
• Každý e-mail si přečteme a odpovíme. Opravdu každému. Vážně. Když si budeme rozumět, navrhneme si krátký rozhovor telefonicky nebo osobně.
• Někdy stačí málo, aby něco důležitého začalo. Možná právě tohle je ono.
Další nabídky práce Hlavní město Praha
Kontaktní údaje
Jméno | Eva Uchytilová |
Telefon | 702020258 |
Technik oprav nákladních vagonů (I SE ZAŠKOLENÍM) m/ž - KOLÍN-Kolín
Logistický/á operátor/ka-Letohrad
Zámečník/údržbář do jednosměnného provozu-Libčice nad Vltavou
Hledáme manažera/manažerku kalibrační laboratoře-Ivančice
Pracovník zákaznické podpory softwarových produktů-Brno
Ruční úprava – finální úprava dílů pro PVD-Blansko
Prodejce ve farmářské prodejně Náš chléb / Vaše pekárna - 30 000 až 43 700 Kč měsíčně-Roztoky
Specialista velkoobchodu se znalostí ruského/ukrajinského jazyka-Praha 10
Dojič / Dojička-Kunín
Technik oprav nákladních vagónů (I SE ZAŠKOLENÍM) – Břeclav, Hodonín a okolí-Hodonín
Hledáme účetní a backoffice asistentku/asistenta (v jednom)-Blansko
Inženýr/ka kvality-Zlín
Středoṣ̌kolský učitel matematiky-Praha
Obchodní konzultant fix od 50.000 Kč + Provize + LeadyY-Praha
... a další ...
Administrativní pracovník/ce finančního oddělení (pro OZP) - Praha (Praha)
Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha (Praha)
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Praha)
Pracovníci v oblasti administrativních a kancelářských služeb (Praha)
Všeobecní administrativní pracovníci (Praha)
Všeobecní administrativní pracovníci (Praha)
Všeobecní administrativní pracovníci (Praha)