Customer Support Representative Praha
Název profese | Customer Support Representative |
Místo výkonu práce | Praha |
Přidáno | 4.7.2025 |
Zaměstnavatel | Apify Technologies s.r.o. |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.9.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Bakalářské |
Reference | 67166618 |
Laura Bočkorová, e-mail: jobs@apify.com
Praxe na zákaznické podpoře 1–2 roky, ideálně ve společnosti poskytující software-as-a-service (SaaS).
Základní znalost programovacích principů výhodou, případně silný zájem o technologie.
Ochota pracovat v odpoledních a nočních směnách (od 17:00 do 02:00 SEČ), včetně pohotovostí o víkendech a svátcích; předchozí zkušenost s nočními směnami výhodou.
Silná orientace na technologie a zájem o obor.
Schopnost srozumitelně a jednoduše vysvětlovat složité technické informace zákazníkům.
Profesionální verbální i písemná komunikace v anglickém jazyce a filipínština je velkou výhodou
Orientace na zákazníka a kvalitní zákaznický servis.
Benefits. Profit sharing, one time bonuses, ESOP
Další nabídky práce Hlavní město Praha
Kontaktní údaje
Mzda
od 40000 Kč do 45000 Kč |
U společnosti Apify Technologies s.r.o. momentálně neevidujeme kromě pozice Customer Support Representative žádná další volná místa
Žádná podobná místa