Název profese Asistent-ka / office manager
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 3.7.2025


Zaměstnavatel INSPAMED, s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 30.6.2025
Počet míst 1
Reference 67171452

kontakt - Mgr. Diana Herdová, e-mail: diana.herdova@inspamed.cz
V případě zájmu zasílejte své životopisy na adresu: diana.herdova@inspamed.cz
www.inspamed.cz


Institut spánkové medicíny INSPAMED, s.r.o. hledá zájemce o pozici asistent-ka / office manager na pobočce Praha 2 - Belgická 20.

Společnost INSPAMED se svými pobočkami v Praze, Pardubicích a Ostravě je největším ambulantním poskytovatelem služeb v oblasti spánkové medicíny v České republice. Zabýváme se diagnostikou a léčbou poruch spánku s využitím všech moderních technologií včetně telemetrie. Hlavním cílem naší společnosti je spokojený personál, bez kterého není spokojený pacient.


Nabízíme:

- plný úvazek v denním provozu
- práci na pracovní smlouvu
- 25 dní dovolené, podpora vzdělávání a příspěvky na odborné kurzy, firemní oblečení, 3 dny sick days, stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, příspěvek na Multisport kartu / penzijní pojištění
- práci v příjemném pracovním kolektivu
- zajímavé platové ohodnocení
- možnost profesního růstu
- možnost stát se součástí dynamicky se rozvíjející společnosti


Požadujeme:

- ukončené středoškolské studium
- dobré komunikační a organizační dovednosti
- samostatnost a schopnost rychle se rozhodovat
- zájem o další vzdělávání
- praxe na obdobné pozici podmínkou, ve zdravotnicví velkou výhodou
- příjemné vystupování
- znalost anglického jazyka výhodou
- znalost práce na PC, excel, word


Hlavní náplň práce:

- zajištění kancelářského chodu společnosti a administrativní podpora vedení společnosti
- příprava reportů a statistik pro management společnosti
- komunikace s orgány veřejné správy (zdravotní pojišťovny, hygienické stanice, úřady...)
- komunikace s dodavateli
- platba a evidence faktur, příprava podkladů pro účetní oddělení
- příprava personálních podkladů, docházka
- tvorba interních provozních předpisů a směrnic ve spolupráci s vedením společnosti
- archivace a evidence smluvní dokumentace a pojištění a jejich pravidelná aktualizace
- příprava a realizace eventů - školení, teambuildingy, konference, dny otevřených dveří atd..
- správa datových schránek
- správa vozového parku
- správa budovy/ambulancí, úklidu, řešení revizí, havárií atd..
- správa pokladny
- projektová podpora
- ad hoc úkoly

Úvazek: 1.0

Termín nástupu v září 2025.

Mzda: 40 000 Kč hrubého / měsíc



V případě zájmu zasílejte své životopisy na adresu: diana.herdova@inspamed.cz
www.inspamed.cz




zam. výhody -
- 25 dní dovolené, podpora vzdělávání a příspěvky na odborné kurzy, firemní oblečení, 3 dny sick days, stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, příspěvek na Multisport kartu / penzijní pojištění

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Kariéra s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 35000 do 40000


Volné pracovní místo Asistent-ka / office manager je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .