Název profese Specialisté podpory podnikání, správci projektů
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 13.11.2025


Zaměstnavatel EH Business Services s.r.o.
Směnnost Pružná pracovní doba
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 1.12.2025
Počet míst 1
Reference 67207721

prvotní kontakt e-mailem - Roldán Jana, e-mail: jana.roldan@ibs-sro.com

Customer Service representative:

Zodpovídá za přijímání, sledování a zpracovávání zákaznických objednávek a požadavků včasným způsobem s důrazem na přesnost a profesionalitu. Ovládá znalosti produktového portfolia společnosti. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a prodejních akcích. Sdílí znalosti s mladšími členy týmu. Plní roli kontaktní osoby (telefonicky nebo elektronicky) pro zákazníky a obchodní zástupce během dne, aby zajistil rychlý a vstřícný servis jak externím, tak interním zákazníkům.

Zajišťuje správné řízení objednávek: nabídky, objednávky, dodávky a fakturace.Řeší reklamace produktů a služeb. Zabezpečuje splnění místních právních požadavků. Zajišťuje dodržování místních obchodních podmínek prodeje: vrácení zboží, slevy, dopravní poplatky, záruky a reklamace produktů.

Dosahuje stanovených cílů zákaznického servisu. Implementuje všechny postupy a procesy EMEA vztahující se ke službám zákazníkům, které byly dohodnuty s vedoucím oddělení péče o zákazníky.

Podporuje kampaně a nabídky dohodnuté s vedoucím oddělení péče o zákazníky. Spolupracuje a využívá vztahy se sesterskými společnostmi v rámci celé skupiny. Plní další úkoly a povinnosti související s rolí zákaznického servisu dle pokynů přímého nadřízeného.


Požadavky:

Plynulá znalost anglického jazyka a téměř rodilá úroveň místního jazyka pro obsluhované regiony.
Efektivní komunikační dovednosti (ústní i písemné).Dobrá znalost aktuálního produktového portfolia.
Schopnost identifikovat příležitosti ke zlepšení se zaměřením na úspěch zákaznického servisu.
Schopnost stanovovat priority úkolů v souladu se strategií a vizí zákaznického servisu.
Objektivní a strukturovaný přístup k rozhodování.
Zákaznicky orientovaný přístup se schopností udržovat pozitivní vztahy s interními i externími partnery.
Schopnost efektivní a přesné práce v počítačových systémech (SAP, CRM a Excel).
Schopnost přizpůsobovat se a zavádět nové postupy podle potřeby s cílem zajistit vynikající péči o zákazníky.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
45000 - 55000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
40000 - 60000 Kč za měsíc
Orienta Czech s.r.o. - Orienta HUB PP
Hlavní město Praha
Barlett & Cenbright s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 50000


Volné pracovní místo Specialisté podpory podnikání, správci projektů je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .