Specialisté podpory podnikání, správci projektů Praha
| Název profese | Specialisté podpory podnikání, správci projektů |
| Místo výkonu práce | Praha |
| Přidáno | 13.11.2025 |
| Zaměstnavatel | EH Business Services s.r.o. |
| Směnnost | Pružná pracovní doba |
| Vhodné pro | Zdravé osoby |
| Trvání prac. poměru | od 1.12.2025 |
| Počet míst | 1 |
| Reference | 67207721 |
prvotní kontakt e-mailem - Roldán Jana, e-mail: jana.roldan@ibs-sro.com
Customer Service representative:
Zodpovídá za přijímání, sledování a zpracovávání zákaznických objednávek a požadavků včasným způsobem s důrazem na přesnost a profesionalitu. Ovládá znalosti produktového portfolia společnosti. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a prodejních akcích. Sdílí znalosti s mladšími členy týmu. Plní roli kontaktní osoby (telefonicky nebo elektronicky) pro zákazníky a obchodní zástupce během dne, aby zajistil rychlý a vstřícný servis jak externím, tak interním zákazníkům.
Zajišťuje správné řízení objednávek: nabídky, objednávky, dodávky a fakturace.Řeší reklamace produktů a služeb. Zabezpečuje splnění místních právních požadavků. Zajišťuje dodržování místních obchodních podmínek prodeje: vrácení zboží, slevy, dopravní poplatky, záruky a reklamace produktů.
Dosahuje stanovených cílů zákaznického servisu. Implementuje všechny postupy a procesy EMEA vztahující se ke službám zákazníkům, které byly dohodnuty s vedoucím oddělení péče o zákazníky.
Podporuje kampaně a nabídky dohodnuté s vedoucím oddělení péče o zákazníky. Spolupracuje a využívá vztahy se sesterskými společnostmi v rámci celé skupiny. Plní další úkoly a povinnosti související s rolí zákaznického servisu dle pokynů přímého nadřízeného.
Požadavky:
Plynulá znalost anglického jazyka a téměř rodilá úroveň místního jazyka pro obsluhované regiony.
Efektivní komunikační dovednosti (ústní i písemné).Dobrá znalost aktuálního produktového portfolia.
Schopnost identifikovat příležitosti ke zlepšení se zaměřením na úspěch zákaznického servisu.
Schopnost stanovovat priority úkolů v souladu se strategií a vizí zákaznického servisu.
Objektivní a strukturovaný přístup k rozhodování.
Zákaznicky orientovaný přístup se schopností udržovat pozitivní vztahy s interními i externími partnery.
Schopnost efektivní a přesné práce v počítačových systémech (SAP, CRM a Excel).
Schopnost přizpůsobovat se a zavádět nové postupy podle potřeby s cílem zajistit vynikající péči o zákazníky.
Další nabídky práce Hlavní město Praha
Kontaktní údaje
Mzda
| od 50000 Kč |
Team Lead BA FI/co-Praha
Accountant, Regional GL Accounting-Praha
Specialisté v oblasti prodeje ostatních produktů (kromě IT)-Praha
Consolidation & Reporting Specialist-Praha
Consolidation & Reporting Specialist-Praha
Senior Accountant, Regional GL Accounting-Praha
Finance Reporting Lead, Regional GL Accounting-Praha
Specialisté podpory podnikání, správci projektů
Senior Finance Reporting Specialist, Regional GL Accounting-Praha
Specialisté podpory podnikání, správci projektů (Praha)
Specialisté podpory podnikání, správci projektů (Praha)
Specialisté podpory podnikání, správci projektů (Praha)
200567 Správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím III, (Praha)
Správci objektů (Praha)
200495_Správce daně v Oddělení kontrolním II Odbor kontrolní (Praha)
202973 Správce daně - kontrola v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním (Praha)
Správce daně - kontrola (211024) (Praha)
Specialisté podpory podnikání, správci projektů (Praha)