Název profese Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 10.4.2025


Volné od 10.4.2025
Zaměstnavatel OPTIMIA facility s.r.o.
Počet míst 1

OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka obchodního oddělení. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:
- administrativní podpora obchodního zástupce
- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů
- obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …)
- příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení
- místo výkonu práce: Holýšovská, Praha

Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv a podporu vedení

Požadujeme:
- znalost práce na PC
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- praxe na obdobné pozici výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
30000 - 60000 Kč/měsíc
ProfesKontakt, s.r.o.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Jméno Optimia
Email
Telefon 800 400 155


Volné pracovní místo Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .