Teamleader v odd. Admin.centrum Příbram Příbram
Název profese | Teamleader v odd. Admin.centrum Příbram |
Místo výkonu práce | Příbram |
Přidáno | 14.10.2025 |
Zaměstnavatel | Úřad práce České republiky |
Směnnost | Pružná pracovní doba |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 15.12.2025 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Bakalářské |
Reference | 67199776 |
pozice: Teamleader v odd. Admin.centrum Příbram
Nástup: 15.12.2025, Mzda: 26680,- až 38570,- Kč
Kontakt: Bc. Dan Albrecht Mgr. Klára Kalhotková, e-mail: dan.albrecht@uradprace.cz, klara.kalhotkova@uradprace.cz
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky "Úřadu práce ČR - Kariéra na ÚP ČR", kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/teamleader-v-oddeleni-administrativni-centrum-pribram-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-praha-id-11002449-27-10-2025
Hlavní popis činností:
o Dle pokynů vedoucího oddělení Administrativního centra v Příbrami kontrolujete výkon, kvalitu práce a dodržování postupů členů týmu.
o Pracujete s jednotlivými členy týmu na pravidelné bázi, poskytujete jim zpětnou vazbu, motivujete je a dále je pracovně rozvíjíte.
o Dle pravidel provozu oddělení koordinujete absenci členů týmu, vedete a potvrzujete evidenci odpracované doby a schvalujete propustky zaměstnanců zařazených v rámci oddělení Administrativního centra v Příbrami.
o Podílíte se na tvorbě a udržování pracovních postupů a procesů.
o Řešíte nestandardní případy/situace a poskytujete podporu ostatním kolegům.
o Podílíte se na nasazování a úpravách procesů.
o Nově nastoupené zaměstnance vedete schváleným adaptačním plánem.
o Pracujete v souladu s aktuálními pracovními postupy.
o Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
o Zajišťujete agendu spojenou se zpracováním žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti včetně kontrolní činnosti.
o Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření.
o Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav).
o Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
o Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
o Komplexně zpracováváte žádosti včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů.
o Kontrolujete věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady.
o Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky a dalšími subjekty pro zajištění zpracování žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti.
Obor služby: "Zaměstnanost" a "Nepojistné sociální dávkové systémy"
Plat: od 26 680 Kč do 38 570 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
o "žádost o jmenování na služební místo" (dále jen "žádost") s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
o strukturovaný životopis,
o motivační dopis,
o kopii dokladu o dosaženém vzdělání.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. října 2025, tj. v této lhůtě
o zaslané na e-mailové adresy klara.kalhotkova@uradprace.cz a dan.albrecht@uradprace.cz ,
o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
o podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna.gr@uradprace.cz, nebo
o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací".
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Další nabídky práce Příbram
Kontaktní údaje
Mzda
od 26680 Kč do 38570 Kč |
Procesní manažer v Oddělení procesní management Odboru řízení pobočkové sítě generálního ředitelství Úřadu práce ČR Praha, se služebním působištěm v Praze, ID 11000220, 11006407-Praha
Rada - psycholog /RIP/ v odd. projektů EU-Brno
Referent majetkové správy-Brno
Mzdový účetní-Brno
Poradce/konzultant dávek NSD (m/ž)-Český Brod
Sociální pracovník-Brno
Poradce specialista-Brno
Sociální pracovník-Brno
Referent – specialista dávek SSP a dávek pěstounské péče v Oddělení NSD IV.-Brno
Rada - sociální pracovník v Oddělení NSD III-Teplice
Sociální pracovník/pracovnice-Valašské Klobouky
Sociální pracovník/pracovnice-Kroměříž
Referent/ka - specialista/ka dávek NSD-Kralupy nad Vltavou
Referent – specialista dávek SSP a dávek pěstounské péče v Oddělení NSD IV.-Brno
... a další ...
Žádná podobná místa