Název profese Obchodně administrativní referent/ka
Místo výkonu práce Zlín
Přidáno 2.7.2025


Zaměstnavatel Ing. Karel Kužela
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 7.7.2025
Počet míst 1
Reference 67170818

Do malého, pohodového kolektivu hledáme všestranně zaměřenou posilu týmu.
Náplň práce: Komunikace se svěřeným portfoliem zákazníků, řešení cenových nabídek, objednávek, nákup zboží, logistika, fakturace. Nástupní plat 30.000 Kč, s postupným navýšením dle plnění obratu a pracovního plánu.
Nabízíme: motivační ohodnocení, možnost profesního růstu.
Požadujeme: Flexibilitu, odolnost vůči stresu, rychlou orientaci v aktuální problematice, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup, ochotu učit se novým dovednostem.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Zlín

Zlín
Advantage Consulting, s.r.o.
Zlín
35000 - 44000 Kč za měsíc
Lead – HR Services s.r.o.
Zlín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Zlín
100000 - 130000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Zlín
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 30000


Volné pracovní místo Obchodně administrativní referent/ka je vystaveno v regionu Zlín .