Asistent/ka nákupního oddělení Rajhrad
Název profese | Asistent/ka nákupního oddělení |
Místo výkonu práce | Rajhrad |
Přidáno | 6.5.2024 |
Zaměstnavatel | SMERO, spol. s r.o. |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 15.6.2024 |
Počet míst | 1 |
Reference | 67052050 |
První kontakt e-mailem.
Vhodné i pro OZP/OZZ
Asistent/ka nákupního oddělení - Rajhrad
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Přijmeme asistent/ku nákupního oddělení. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů.
Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP.
Co budete dělat:
o Zajišťovat potřebnou administrativu nákupního oddělení.
o Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence).
o Spravovat databázi dodavatelů v interním systému.
o Spravovat dodavatelské ceníky v interním systému.
o Poptávat ceny u dodavatelů, zpracovávat statistiky a cenová porovnání.
o Řešit nesrovnalosti ve fakturovaných cenách od dodavatelů.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a dlouhodobou spolupráci.
o Plat dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 30 000 Kč hrubého při plném úvazku.
o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den).
o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
o 5 týdnů dovolené.
o Kartu do obchodního řetězce.
o Volné víkendy.
o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaká je naše asistentka/asistent:
o Má logické myšlení; efektivně řeší problémy, má skvělý time management.
o Je komunikativní, umí jednat s lidmi, má obchodní myšlení.
o Má ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
o Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
o Je samostatný/á, pečlivý/á a svědomitý/á.
o Má dobrou znalost programů Microsoft Office, zejména MS Excel (Kontingenční tabulka nebo funkce SVYHLEDAT pro něj/ní není neznámým pojmem).
o Je výhodou, když má alespoň komunikativní znalost anglického jazyka.
o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová.
Další nabídky práce Brno-venkov
Kontaktní údaje
Mzda
od 25000 Kč do 30000 Kč |
Asistent/ka nákupního oddělení
Pracovník/ce produktového oddělení-Hodonín
Skladník-Kutná Hora
Asistent/ka vedoucího dopravy-Rajhrad
Pracovník/ce obsluhy UV tiskového stroje-Hodonín
Balič/ka dárkového zboží-Hodonín
Administrativní pracovník/ce chráněné dílny-Hodonín
Pomocní skladníci-Hodonín
Uklízeči prodejních prostor-Hodonín
Pomocný pracovník správy a údržby nemovitostí-Hodonín
Skladník/ce (operátor skladu) - Rajhrad (Brno-venkov)-Rajhrad