Název profese Asistent/ka nákupního oddělení
Místo výkonu práce Rajhrad
Přidáno 6.5.2024


Zaměstnavatel SMERO, spol. s r.o.
Hodin týdně 40
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 15.6.2024
Počet míst 1
Reference 67052050

První kontakt e-mailem.
Vhodné i pro OZP/OZZ

Asistent/ka nákupního oddělení - Rajhrad

Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.

Přijmeme asistent/ku nákupního oddělení. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů.

Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP.

Co budete dělat:
o Zajišťovat potřebnou administrativu nákupního oddělení.
o Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence).
o Spravovat databázi dodavatelů v interním systému.
o Spravovat dodavatelské ceníky v interním systému.
o Poptávat ceny u dodavatelů, zpracovávat statistiky a cenová porovnání.
o Řešit nesrovnalosti ve fakturovaných cenách od dodavatelů.

Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a dlouhodobou spolupráci.
o Plat dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 30 000 Kč hrubého při plném úvazku.
o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den).
o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
o 5 týdnů dovolené.
o Kartu do obchodního řetězce.
o Volné víkendy.
o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.

Jaká je naše asistentka/asistent:
o Má logické myšlení; efektivně řeší problémy, má skvělý time management.
o Je komunikativní, umí jednat s lidmi, má obchodní myšlení.
o Má ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
o Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
o Je samostatný/á, pečlivý/á a svědomitý/á.
o Má dobrou znalost programů Microsoft Office, zejména MS Excel (Kontingenční tabulka nebo funkce SVYHLEDAT pro něj/ní není neznámým pojmem).
o Je výhodou, když má alespoň komunikativní znalost anglického jazyka.
o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.

Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Brno-venkov

Brno-venkov
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-venkov
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-venkov
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-venkov
Advantage Consulting, s.r.o.
Brno-venkov
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Brno-venkov
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 25000 do 30000


Volné pracovní místo Asistent/ka nákupního oddělení je vystaveno v regionu Brno-venkov .
Nahlásit chybu