Název profese Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP
Místo výkonu práce Ostrava
Přidáno 3.1.2024


Zaměstnavatel A.G.J. - chráněná dílna s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 10
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Trvání prac. poměru od 1.2.2024
Počet míst 2
Reference 67015613

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM. Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz
Administrativní práce v back office, práce na PC, tvorba tabulek, zajišťování kontaktů pro operátory. Nutno doložit životopis. Nástup IHNED.

Pracovní doba: možnost pracovat pondělí až pátek mezi 12-16 hod

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení







Přejít na kontaktní údaje ▼
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 10000


Volné pracovní místo Administrativní pracovník - Call centrum (10-20 hodin týdně) - OZP je vystaveno v regionu Ostrava-město .
Nahlásit chybu