Vedoucí kanceláře předsedy představenstva Ostrava
Název profese | Vedoucí kanceláře předsedy představenstva |
Místo výkonu práce | Ostrava |
Přidáno | 25.2.2024 |
Zaměstnavatel | F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s. |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Hodin týdně | 40 |
Vhodné pro | Zdravé osoby |
Trvání prac. poměru | od 1.3.2024 |
Počet míst | 1 |
Požadované vzdělání | Bakalářské |
Reference | 67027454 |
1. kontakt e-mailem. CV a motivační dopis zašlete na holobradkovak@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.
Požadujeme: VŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru; znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů); praxe na obdobné pozici minimálně 5 let; ŘP sk. B - aktivní řidič; příjemné vystupování; pečlivost, flexibilita, organizační schopnosti, schopnost vedení zaměstnanců, výborná znalost práce na PC, výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost - čistý trestní rejstřík, ochotu stále se vzdělávat, časovou flexibilitu a ochotu cestovat; výhodou znalost norem jakosti; nástup možný IHNED
Náplň práce:
- vedení administrativních pracovníků společnosti
- zodpovědnost za veškerý oběh firemní smluvní dokumentace
- kontrola přijatých faktur a vyúčtování ostatních útvarů společnosti
- personalistika
- účast na výběrových řízeních uchazečů o zaměstnaní
- kontrola přípravy mezd společnosti
- kontrola zakázek společnosti a řešení sporů a reklamací s klienty v součinnosti s ostatními řediteli útvarů a obchodními manažery
- sepisování obchodní korespondence společnosti
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí
- příprava podkladů a účast na poradách vedení společnosti, vedení těchto porada a kontrola zápisů
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel
- účast na jednáních s klienty
- spolupráce s hlavní účetní společnosti a daňovou poradkyní, popř. auditorem
- osobní účast u všech kontrol orgánů veřejné správy ve společnosti
- dohled nad všemi milníky společnosti
- tvorba podkladů pro výroční zprávu společnosti a další dokumenty dle právních předpisů týkající se veřejné obchodní korporace
- zadávání žádostí o dotační a vědeckovýzkumné programy - spolupráce s pověřenými pracovníky
- spolupráce s provozně-ekonomickým úsekem při náboru nových zaměstnanců
- interní auditní činnost ve společnosti dle ISO 9001
Nabízíme:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- prostor pro seberealizaci a další vzdělávání
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, sick day
Kontaktní údaje
Mzda
od 40000 Kč |
Administrativní pracovník (OZP) (Ostrava)
Administrativní pracovník/ce (Ostrava)
Administrativní pracovník (15 hodin týdně) - OZP (Ostrava)
Administrativní pracovník (Ostrava)
Administrativní pracovník / pracovnice v chráněné dílně - OZP (Ostrava)
Pracovník / Pracovnice v administrativě se znalostí chorvatštiny (Ostrava)
Pracovník / Pracovnice v administrativě se znalostí němčiny (Ostrava)
Administrativní pracovník (6-20 hodin týdně) - OZP (Ostrava)
Administrátor / Manažer e-shopu (Ostrava)