Název profese Administrativní pracovník e-shop optimia Ostrava (20 hodin týdně) - OZP
Místo výkonu práce Ostrava
Přidáno 16.6.2024


Zaměstnavatel A.G.J. - chráněná dílna s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 20
Vhodné pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Trvání prac. poměru od 3.6.2024
Počet míst 1
Reference 67055612

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM (životopis v PDF). Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz
Náplň práce: Práce na počítači - PC - MS Ofiice -Word, Excel, Outlook, Shoptet, QML. Přijímání objednávek. Vyřizování objednávek a reklamací v systému. Objednávání zboží u dodavatele. Písemná, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem a dodavatelem.

Pracovní doba: V rozmezí 8-16 hodin
Jde o 2 místa na 20 hodin týdně. Další úprava úvazku je možná. Prosíme o zaslání životopisu e-mailem v PDF s popisem pracovních zkušeností na pracovní pozici v administrativě, kde alespoň 1 rok i v souhrnu za předešlých 5 let s aktivní činností s MS Office - Excel, Word, Outlook je podmínkou. Odměňování je dle standardu pracovní pozice se základem 125 Kč/hod s možností navýšení podle výkonu. Nástup je možný ihned.

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení







Přejít na kontaktní údaje ▼
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 125


Volné pracovní místo Administrativní pracovník e-shop optimia Ostrava (20 hodin týdně) - OZP je vystaveno v regionu Ostrava-město .
Nahlásit chybu