Název profese Customer Service Clerk
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 20.11.2023


Zaměstnavatel Yusen Logistics (Czech) s.r.o.
Směnnost Jednosměnný provoz
Hodin týdně 40
Vhodné pro Absolventy, Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 27.2.2023
Počet míst 2
Reference 66931022

Kounická Kateřina, tel.: 739486094 Po - Pá 8 - 14 hod., e-mail: katerina.kounicka@cz.yusen-logistics.com

Náplň práce:

" Správná, promptní a proaktivní komunikace se zákazníky, subdodavateli zákazníků i Yusenu a s dopravci
" Sledování, plánování, zpracovávání a reporting námořních, silničních i kombinovaných zásilek zákazníků, jakož i za přípravu, kompletaci a kontrolu přepravních dokumentů k zásilkám
" Zajištění delivery planu do distribučních center klienta dle odsouhlasených kapacit
" Reporting zpožděných/změněných dodávek včetně důvodů

Co požadujeme?

" Anglický jazyk na velmi pokročilé úrovni
" Znalost logistických systémů výhodou
" Silná orientace na zákazníka
" Znalost MSOffice
" Znalost UKR jazyka nebo jiného cizího jazyka výhodou
"

Zaměstnanecké výhody :

Stravenka v hodnotě 150 Kč/směna plně hrazena zaměstnavatelem, příspěvek na dojíždění 60Kč/směna, Multisport karta, příspěvek, do cafeterie, dotovaná káva, zvýhodněné volání a další zajímavé zaměstnanecké výhody a benefity.

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Skanska a.s.
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Ostrava
Hlavní město Praha
41000 - 43000 Kč za měsíc
Grafton Recruitment s.r.o.
Hlavní město Praha
Magistrát Hlavního města Praha
Hlavní město Praha
Magistrát Hlavního města Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Mzda

od 30000 do 40000

Žádná podobná místa


Volné pracovní místo Customer Service Clerk je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .
Nahlásit chybu