Název profese Asistent/asistentka náměstka pro Informatiku a projektové řízení
Místo výkonu práce Praha
Přidáno 23.5.2024


Zaměstnavatel Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Směnnost Pružná pracovní doba
Hodin týdně 40
Vhodné pro OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby
Trvání prac. poměru od 31.8.2023
Počet míst 1
Reference 66985551

Agyagosová Martina Bc.,
e-mail: podatelna@uzsvm.cz

požadavky na uchazeče:

vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru min. 3 roky
praxe na obdobné pozici výhodou
velmi dobré organizační, komunikační a analytické schopnosti
diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
výborná znalost českého jazyka
vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet)
znalost práce ve spisové službě velkou výhodou
znalost pravidel úřední korespondence (norma ČSN 01 6910)
časová flexibilita
profesionální vystupování
odolnost vůči stresu
aktivní a samostatný přístup k práci
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

charakteristika pracovního místa:
vykonává práci asistenta/asistentky náměstka
koordinuje a metodicky usměrňuje přípravu stanovisek, analýz a materiálů a jiných podkladů pro potřeby náměstka
zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce náměstka
koordinuje a kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené náměstkem
připravuje podklady pro jednání náměstka

Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 29. září 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ asistent/asistentka náměstka

případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2

nebo využijte formuláře níže.

Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Zam. výhody: Indispoziční volno, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, stravenky, rekreační zařízení, osobní ohodnocení

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Hlavní město Praha

Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
Hlavní město Praha
Hofmann Wizard s.r.o. - Import
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Hlavní město Praha
Advantage Consulting, s.r.o. - Praha
 

Kontaktní údaje

Email

Mzda

od 23000 do 35000


Volné pracovní místo Asistent/asistentka náměstka pro Informatiku a projektové řízení je vystaveno v regionu Hlavní město Praha .
Nahlásit chybu