Název profese Team leader nákupu
Místo výkonu práce Bystřice pod Hostýnem
Přidáno 24.5.2024


Volné od 23.5.2024
Zaměstnavatel CRI ameba.eu, s.r.o.
Počet míst 1

Dual Trade s.r.o.

Jsme český internetový obchod s volnočasovým, reklamním a pracovním oblečením. V naší nabídce najdete více než 40 tisíc kvalitních produktů pro ženy, muže i děti. Od vzniku společnosti nabízíme také realizaci potisku a výšivky. Zboží expedujeme po České republice, na Slovensko, do Maďarska, Rumunska, Německa a Rakouska. Mezi naše zákazníky patří koncoví uživatelé, firmy, školy i instituce. Od samotného začátku našeho podnikání je našim cílem a posláním nabízet zákazníkům kvalitní zboží a služby, ze kterých budou mít radost a splní jejich očekávání. Postupnými kroky neustále vylepšujeme e-shop, rozšiřujeme nabídku o další kvalitní produkty, posloucháme zpětnou vazbu, pracujeme s kritikou a snažíme se věci dělat lépe než předtím. Více o nás se můžete dozvědět zde: www.dobrytextil.cz

O čem je u nás práce Team Leadera nákupu?

• Jako vedoucí týmu máte na starosti řízení a motivaci nákupního týmu za účelem dosažení stanovených cílů, které zahrnují získávání výhodnějších nákupních podmínek, dosahování obratových bonusů, rozšiřování portfolia a hledání nových či efektivnějších nákupních strategií.
• Vytváříte a implementujete nákupní strategii, která bude podporovat naše obchodní cíle.
• Čeká vás jednání s dodavateli ohledně cen, podmínek a smluv, správa objednávek, nákup na sklad s ohledem na prodejnost a efektivitu celého distribučního řetězce s cílem jeho zkrácení.
• Máte na starost cenotvorbu produktů, která zajistí konkurenceschopnost a ziskovost.
• Analyzujete trh a vyhledáváte nové dodavatele.
• Zajistíte, aby materiály byly dodávány včas.
• Sledujete a vyhodnocujete výkon týmu i jednotlivých členů, aby byl zajištěn jejich rozvoj a efektivita.
• Úzce spolupracujete s ostatními odděleními na strategických projektech a podporujete celkový růst a úspěch společnosti.

Co bychom potřebovali my od Vás?

• Nejlépe 5 let zkušeností v oblasti nákupu, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici.
• Silné vyjednávací a komunikační dovednosti.
• Znalost nákupních procesů a technik.
• Schopnost strategického myšlení a plánování.
• Zkušenost s řízením týmu a rozvojem zaměstnanců.
• Komunikativní úroveň anglického jazyka (pro komunikaci se zahraničními dodavateli).
• Vysoká úroveň organizačních schopností a time managementu.
• Zaměření na lidi a týmovou spolupráci.
• Inovativní a proaktivní přístup.
• Schopnost otevřeně komunikovat a vyjadřovat své názory.

A co Vám na oplátku nabízíme my?

• Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces.
• Možnost občasné změny prostředí odkud pracujete formou Home Office.
• Stabilní práci u férového českého zaměstnavatele.
• Otevřenost a přátelské prostředí.
• 2 dny Sick Days.
• Když nejde vše podle plánu, možnost záloh na výplatu.
• Zaměstnanecké slevy na celý sortiment.
• Kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení.
• Společně užité akce, které již mají svou tradici (letní výlety, vánoční večírky).
• Stravenkový paušál za každý odpracovaný den do výplaty.
• Každýrok +1 den dovolené navíc (startujeme na 20 dnech).
• Možnost bezplatného využití firemního tarifu u T-mobile (neomezené volání, data a sms v rámci ČR).
• Vzdělávací kurzy. Mzda: 29.000- 35.000 Kč/měsíc

Přejít na kontaktní údaje ▼

Další nabídky práce Přerov

Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
Přerov
Barlett & Cenbright s.r.o.
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o. - Olomouc
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
Přerov
Advantage Consulting, s.r.o.
 

Kontaktní údaje

Jméno Patrik Pova
Email
Telefon 702020258

Žádná podobná místa


Volné pracovní místo Team leader nákupu je vystaveno v regionu Kroměříž .
Nahlásit chybu